Wil je graag een bestelling plaatsen via onze website, maar is het nog niet helemaal duidelijk hoe je dit moet doen? Geen zorgen, wij leggen het graag aan je uit! In dit artikel laten we stap voor stap zien hoe je eenvoudig een bestelling kunt plaatsen op onze website. Van het selecteren van wat je nodig hebt n tot het afronden van de betaling, we begeleiden je door het hele proces. Lees hieronder verder zodat het plaatsen van een order een fluitje van een cent wordt!
1. Doorzoek onze website
We hebben een erg uitgebreid gamma dat we in 4 categoriën hebben verdeeld: drukwerk, textiel, polsbandjes en gadgets. Als je een keuze hebt gemaakt, kan je winkelmandje beginnen te vullen.
2. Vul je winkelmandje
Weet dat je winkelmandje met meerdere zaken kan gevuld worden. Zo kan je bijvoorbeeld je bedrukte t-shirts samen bestellen met flyers, affiches, polsbandjes en lanyards.
3. Plaats je bestelling
Is je winkelmandje gevuld met alles wat je wenst te bestellen? Dan kunnen we verder naar de volgende stappen van het bestelproces. Als je klikt op de grote rode knop 'Bestellen', dan wordt je naar de volgende pagina geleid.
4. Je bestelling afronden
Het is bij deze volgende stappen dat je o.a. je leveradres ingeeft en waar je ook alle ontwerpen kan uploaden waar nodig.
5. Je bestelling ophalen of laten leveren.
Tijdens het bestellen, krijg je per artikel de vermoedelijke levertermijn te zien. Je kan ervoor kiezen je bestelling op te halen bij ons in Mol, of je kan kiezen om het te laten leveren. De meeste bestellingen worden geleverd via pakjesdienst DPD.
De meest gestelde vragen ivm onze bestelprocedure
Hoe kan ik mijn ontwerpen doorsturen?
∨
Als je je winkelmandje nog kan zien, dan zit je nog niet op de bestelpagina. Het is op deze bestelpagina dat je je ontwerpen zal kunnen uploaden.
Of je kan een link doorgeven naar een download-pagina waar we je ontwerp kunnen vinden bijvoorbeeld een Dropbox- of Drive-link. Zorg er wel zeker voor dat de opgegeven link publiekelijk toegankelijk is.
Hoe plaats ik een bestelling met een ontwerp dat ik met de ontwerp-tool heb gemaakt?
∨
Voor sommige artikels is het al mogelijk om online een ontwerp te maken. De ontwerpen die je op deze manier maakt, blijven opgeslagen in je account.
Je kan die terug oproepen door op de bestelpagina te kiezen voor 'online ontwerpen' ipv 'bestand uploaden'. In de pop-up die dan verschijnt, kan je een reeds gemaakt ontwerp selecteren, of je kan een nieuw ontwerp online gaan maken.
Wat is de levertermijn?
∨
Per item dat je bestelt, krijg je ook een geschatte leverdatum voorgesteld op de bestel-pagina. Soms krijg je op de bestelpagina nog de optie om tegen meerprijs te kiezen voor een snellere leverdatum.
Die meerprijs wordt live berekend, afhankelijk van het artikel en hoeveel sneller je het zou wensen.
Wordt alles samen geleverd?
∨
Als je meerdere items samen in 1 bestelling plaatst, dan is het voordeligste om die ook allemaal samen te laten leveren, ongeacht de normale levertermijn.
Stel dat je bedrukte t-shirts samen bestelt met posters. De posters zijn sneller klaar dan de t-shirts, waardoor er standaard 2 transportkosten zouden aangerekend worden, omdat we ervan uitgaan dat je alles zo snel mogelijk wenst te ontvangen.
Als alles samen geleverd mag worden, kan je dat op het eerste tabblad van de bestelpagina aangeven door te klikken op 'Liever alles met dezelfde productietermijn?'.
Dan worden alle leverdata van je bestelling gelijk gezet met de langste levertermijn en dan zal er ook maar 1 transportkost aangerekend worden.
Kunnen we ook na levering betalen?
∨
Het is mogelijk om na levering te betalen voor overheidsopdrachten. Als jullie een officiële bestelbon kunnen doorsturen, staan we een betaling na levering toe. Je contacteert ons hier dan best voor via e-mail.